0

قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد  خریداری و یا دریافت خدمات طراحی از سایت mcivil.ir را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به  خرید از سایت کنند.

بند

افراد بالای ۱۸ سال تمام حقوق  انجام معامله (خرید) را در سایت شرکت دارند.
تبصره ۱

عضویت برای افراد بین ۱۵ تا ۱۸ سال با اجازه ولی و یا قیم امکان‌پذیر و معتبر است. افراد زیر ۱۵سال، حق عضویت در سایت  را ندارند.
تبصره ۲

رعایت حکم این ماده و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و سایت mcivil.ir  هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد

بند۲

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:


قسمت اول: بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت
قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین( یا اعمال تخفیف) به‌صورت آنلاین
قسمت سوم: ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل

تبصره ۱

پس از اتمام عملیات خرید، درصورت نارضایتی از پروژه طراحی انجام شده ، کل مبلغ واریز شده به حساب شما برگشت داده میشود.

بند۳

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی خرید از سایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. و پیگیری خدمات خریداری شده در قسمت پشتیبانی سایت صورت میگیرد

بند۴

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود.

بند۵

پشتیبانی مربوط به کالا و خدمات فروخته شده تنها از طریق قسمت تماس با ما و یا قسمت نظرات موجود در صفحه خرید انجام میشود و باتوجه به ماهیت خدمات ارائه شده پشتیبانی بصورت کامل از طریق فرم مربوط موجود در صفحات یاد شده میباشد

بند۶

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ و در اختیار مالک دامنه mcivil.ir است.

– سایت mcivil.ir به قوانین مربوط به حقوق مالکیت معنوی بوده و خواستار رعایت این حقوق توسط تمامی مخاطبان سایت می‌باشد. برداشت، نقل و هرگونه استفاده از مطالب سایت، تنها با آوردن نشانی صفحۀ مطلب و نام نویسندۀ آن مجاز می باشد.

– مالکیت معنوی هر مطلبی که توسط هر یک از مولفین، در سایت mcivil.ir منتشر شده ‌باشد، متعلق به مولف آن مطلب است و سایت mcivil.ir مالکیت معنوی پدید آورنده و یا مولف مطلب را همواره به رسمیت می‌شناسد و شرایطی را فراهم می‌آورد که مالک معنوی مطلب، همواره بدون هیچ گونه ابهام قابل شناسایی باشد.

تمامی فعالیت های ام سیویل مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است